KUSHTET E BASHKËPUNIMIT – TE STELA RESORT
Këto kushte përcaktojnë rregullat dhe detyrimet mes Te Stela Resort dhe partnerëve (agjenci turistike, korporata, furnitorë, platforma online, etj.).
1. OBJEKTI I BASHKËPUNIMIT
Ky dokument rregullon termat dhe kushtet e bashkëpunimit midis Te Stela Resort dhe partnerëve për ofrimin e shërbimeve të akomodimit, eventeve dhe shërbimeve të tjera të lidhura me resortin.
2. PËRGJEGJËSITË E PALËVE
2.1 Përgjegjësitë e Resortit
Resorti detyrohet të:
- Sigurojë shërbime cilësore sipas standardeve të një resorti me 4 yje.
- Siguroje sherbime sipas komunikimeve perkate te faciliteteve dhe sherbimeve te ofruara ne resort.
- Ofrojë çmime të përcaktuara sipas marrëveshjes.
- Respektojë rezervimet dhe të garantojë disponueshmërinë e dhomave për klientët e partnerit.
- Informojë partnerët për ndryshime në çmime, politika anulimi ose kushte të tjera bashkëpunimi.
2.2 Përgjegjësitë e Partnerit
Partneri detyrohet të:
- Promovojë resortin sipas marrëveshjes dhe të sigurojë informacione të sakta për klientët.
- Respektojë termat e pagesës dhe afatet e përcaktuara.
- Të sigurojë që klientët janë të informuar mbi politikat e resortit (anulimi, check-in/out, etj.).
- Të mos ofrojë çmime më të ulëta se ato të dakorduara pa miratimin e resortit.
3. ÇMIMET & PAGESAT
3.1 Struktura e Çmimeve
- Çmimet për partnerin do të jenë të përcaktuara në kontratë dhe mund të përfshijnë:
- Çmim neto (pa komision) për partnerin.
- Çmim me komision (pa komision) për agjencitë që mbajnë një përqindje të përcaktuar.
3.2 Afatet e Pagesës
- Pagesat mund të bëhen paraprakisht ose sipas një afati mujor ne rastet e parashikuara dhe rregulluara me kontrate (p.sh., për korporatat me faturim periodik).
- Mungesa e pageses paraprake ne rastet kur kontrata mungon, I jep te drejten resortit te mos ofroje sherbime te rezervuara.
- Nëse pagesa vonohet pertej afatit te dakordsuar ne kontrate, resorti mund të aplikojë penalitete ose të pezullojë bashkëpunimin.
3.3 Politika e Rimbursimeve
- Rimbursime për anulime nuk behen.
- Nëse një klient largohet më herët, ai/ajo nuk mund te rimbursohet per netet qe ka parapaguar.
- Perjashtime nga keto kushte mund te behen vetem ne raste te vecanta te dakordsuara me kontrate.
4. ANULIMET & NO-SHOW
- Anulimet dhe mosparaqitjet e klientëve do të paguhen plotesisht.
- Perjashtime nga keto kushte mund te behen vetem ne raste te vecanta te dakordsuara me kontrate.
5. MARKETINGU & PROMOVIMI
- Partneri mund të përdorë materialet promovuese të resortit vetëm me miratim zyrtar.
- Resorti rezervon të drejtën të përmirësojë ose ndryshojë përmbajtjen promovuese.
6. KONFIDENCIALITETI
- Palët angazhohen të mos ndajnë informacione konfidenciale të bashkëpunimit me palë të treta.
- Çmimet dhe kushtet e kontratës janë konfidenciale dhe nuk mund të publikohen pa miratim.
7. ZGJIDHJA E MOSMARRËVESHJEVE
- Çdo mosmarrëveshje do të zgjidhet me negocim mes palëve.
- Nëse nuk arrihet një marrëveshje, çështja mund të zgjidhet përmes një arbitrazhi ose gjykatës kompetente.
8. KOHËZGJATJA & PËRFUNDIMI I MARRËVESHJES
- Kontrata hyn në fuqi në momentin e nënshkrimit dhe është e vlefshme për një periudhë 12-mujore.
- Secila palë mund të përfundojë marrëveshjen me një njoftim paraprak prej 30-ditësh perpara mbylljes se kontrates.
POLITIKA E PAGESAVE – TE STELA RESORT
1. Metodat e Pagesës të Pranuara
Resorti pranon pagesat në formatet e mëposhtme:
- Kartë krediti/debiti (Visa, MasterCard, American Express)
- Transfer bankar (duke përfshirë IBAN dhe detajet e llogarisë)
- Pagesë në dorë (në recepsion gjatë check-in-it)
- Pagesë përmes platformave online (Mail Order (karte krediti ne mungese), PayPal, Stripe, ose sisteme të tjera të mbështetura)
2. Politikat e Pagesës për Rezervime
2.1 Rezervimet Individuale
- Për të konfirmuar rezervimin, kërkohet një parapagim i plote i shumës totale.
- Sherbime shtese qe konsumohen gjate qendrimit paguhen ne momentin e konsumit.
- Perjashtime nga keto kushte mund te behen vetem ne raste te vecanta te dakordsuara me kontrate.
2.2 Rezervimet për Grupa & Evente
- Për grupet mbi 15-persona, kërkohet një parapagim I plote në momentin e konfirmimit te listes se personave qe do te qendrojne.
- Pagesa e plotë duhet të kryhet 14-ditë para mbërritjes së grupit.
- Në rast anulimi të grupit, zbatohen tarifat e politikës së anulimit.
2.3 Oferta Speciale & Paketa Promocionale
- Për ofertat me zbritje, mund të kërkohet pagesa e plotë paraprakisht, e cila zakonisht nuk është e rimbursueshme.
3. Garancia me Kartë Krediti
- Për të siguruar rezervimin, klientët mund të lënë të dhënat e një karte krediti si garanci.
- Resorti per te garantuar rezervimin, kerkohet pagesa e plote e shumes totale.
- Nëse anulimi nuk është bërë sipas afateve të përcaktuara, resorti do të debitojë kartën për shumën përkatëse sipas politikës së anulimit.
4. Rregullat për Mosparaqitjen (No-Show) & Pagesat e Vonuara
- Në rast se një klient nuk paraqitet pa e njoftuar resortin, do të tarifohet 100% e shumës së rezervimit.
- Për pagesat e vonuara, resorti mund të aplikojë penalitet 2% për çdo ditë vonesë.
- Perjashtime nga keto kushte mund te behen vetem ne raste te vecanta te dakordsuara me kontrate.
5. Rimbursimet & Anulimet e Pagesave
- Rimbursimet bëhen sipas politikës së anulimit dhe përpunohen brenda 30 – ditëve të punës.
- Resorti nuk mban përgjegjësi për tarifat e transaksionit bankar ose kursin e këmbimit në rast rimbursimi.
6. Tatimet dhe Tarifimet Shtesë
- Çmimet përfshijnë TVSH dhe të gjitha taksat e aplikueshme për akomodimin.
- Shërbimet shtesë (spa, restorant, ekskursione) tarifohen veçmas dhe duhet të paguhen në momentin e përdorimit ose gjatë check-out-it.
POLICA E ANULIMIT – TE STELA RESORT
1. Politikat e Anulimit të Rezervimeve
1.1 Anulimi Falas
- Klientët mund të anulojnë rezervimin pa penalitet deri në 2-ditë para datës së check-in-it.
- Pas këtij afati, do të aplikohen tarifat e mëposhtme.
- Partneret qe kane rezervuar qendrime grupesh ose sherbime te tjera mund te anullojne pa penalitete sipas kushteve te dakordsuara ne kontraten e sherbimit.
1.2 Anulimi me Penalitet
- Anulimi brenda 1-ditë para mbërritjes: Kërkohet pagesa e plote e shumës totale të rezervimit.
- Anulimi në ditën e mbërritjes ose mosparaqitja (No-Show): Pagesa e plotë e rezervimit (100%) do të mbahet.
2. Ndryshimi i Rezervimeve
- Ndryshimet e datave të qëndrimit mund të bëhen pa penalitet deri në 2-ditë para mbërritjes, në varësi të disponueshmërisë.
- Për ndryshime të bëra më vonë, mund të aplikohet një tarifë modifikimi ose diferencë çmimi në varësi të periudhës dhe tarifave të reja.
3. Rimbursimet
- Rimbursimet për anulime të aprovuara do të përpunohen brenda 30-ditëve të punës në të njëjtën metodë pagese që është përdorur nga klienti.
- Tarifat e transaksionit bankar nuk mbulohen nga resorti.
4. Anulimi nga Resorti
- Në raste të rralla (si emergjenca, fatkeqësi natyrore ose çështje operacionale), resorti rezervon të drejtën për të anuluar një rezervim. Në këtë rast, klienti do të marrë një rimbursim të plotë ose një ofertë alternative akomodimi
5. Politikat e Veçanta
- Për grupet dhe eventet speciale, politika të personalizuara të anulimit mund të zbatohen sipas kontratës përkatëse.
- Për rezervimet e bëra përmes agjentëve ose platformave të palëve të treta, politika e anulimit të tyre mund të zbatohen sipas kontrates se nenshkruar mes paleve.